Regulacja zaworów.

Moderator: fox2plus

<<

rzezucha86

Consigliere

Posty: 208

Rejestracja: 05 Sie 2012, 19:12

Miejscowość: Kraków

Sprzęt:: Aprilia ETV 1000 Caponord

Post 28 Maj 2013, 00:18

Re: Regulacja zaworów.

Umówiłem się w warsztacie na sprawdzanie luzów zaworowych i ewentualną regulację, tak jak chciałem będę robił to sam pod nadzorem mechanika. Chciałbym się tylko upewnić czy luzy zaworowe są takie same jak w BMW i jakiej grubości powinny być nowe płytki ? Wiem że 30mm średnica i podobno pasują od Kia Ceed.
<<

Whiplash

Awatar użytkownika

Capo di tutti capi

Posty: 1886

Rejestracja: 09 Gru 2009, 12:05

Miejscowość: Kraków

Sprzęt:: SL1000RSV Factory Project

Post 28 Maj 2013, 07:11

Re: Regulacja zaworów.

srednica nie wiem, ale grubosc napewno taka jak Ci wyjdzie z pomiarow czyli luz zmiezony + grubosc starej plytki-luz jaki powinien byc= grubosc nowej plytki :lol:
<<

pegaso

Awatar użytkownika

Capo di capi re

Posty: 533

Rejestracja: 13 Gru 2009, 21:42

Miejscowość: Lubaczów/Rzeszów

Sprzęt:: Aprilia Caponord

Post 28 Maj 2013, 07:32

Re: Regulacja zaworów.

Dodatkowy zawór regulujesz ręczni luz od 0,07 do 0,10
Wydechowe od 0,17 do 0,23
Ssąc od 0,12 do 0,17
<<

rzezucha86

Consigliere

Posty: 208

Rejestracja: 05 Sie 2012, 19:12

Miejscowość: Kraków

Sprzęt:: Aprilia ETV 1000 Caponord

Post 28 Maj 2013, 13:50

Re: Regulacja zaworów.

Whiplash chodziło mi raczej o oryginalne grubości płytek ale i tak dzięki za odpowiedź :-D
30mm strasznie ciężko dostać a jak będe musiał zamówić to trochę to potrwa więc wolałbym się przygotować wcześniej.
<<

Whiplash

Awatar użytkownika

Capo di tutti capi

Posty: 1886

Rejestracja: 09 Gru 2009, 12:05

Miejscowość: Kraków

Sprzęt:: SL1000RSV Factory Project

Post 28 Maj 2013, 15:19

Re: Regulacja zaworów.

rzezucha86 napisał(a):Whiplash chodziło mi raczej o oryginalne grubości płytek ale i tak dzięki za odpowiedź :-D
30mm strasznie ciężko dostać a jak będe musiał zamówić to trochę to potrwa więc wolałbym się przygotować wcześniej.


30mm w kazdym warsztacie zajmujacym sie obrubka glowic ci na magnesowce szlifna :)
<<

rzezucha86

Consigliere

Posty: 208

Rejestracja: 05 Sie 2012, 19:12

Miejscowość: Kraków

Sprzęt:: Aprilia ETV 1000 Caponord

Post 15 Cze 2013, 20:04

Re: Regulacja zaworów.

I po sprawie. Nie było to takie trudne :-)
<<

BigSingleCylinder

Sgarrista

Posty: 109

Rejestracja: 31 Lip 2016, 18:15

Sprzęt:: Volvo i już Pegaso 650 MKI

Post 02 Sty 2017, 19:48

Re: Regulacja zaworów.

Odgrzewam kotleta. Niech mnie niech ktoś upewni czy do sprawdzenia luzu i regulacji tłok ma być w TDC a góra na znakach? Wtedy wzniosy wałka ssącego "patrzą" się do tyłu a wydechowego do przodu? Nie ustawia się tego w ten sposób,że wznios ma być naprzeciwko płytki/szklanki? Pacjent to Pegaso z 1992/1993r.
EDIT: Znalazłem serwisówkę. Ma być TDC a znaki na kołach na zewnątrz.
Poprzednia

Wróć do Zagadnienia ogólne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.